вівторок, 18 березня, 2025
НТА > НОВИНИ > Через 30 років будівництва у Києві відкрили Подільсько-Воскресенський міст: Як він працюватиме

Через 30 років будівництва у Києві відкрили Подільсько-Воскресенський міст: Як він працюватиме

У Києві офіційно відкрили рух через Подільсько-Воскресенський міст, який з’єднує правий та лівий береги Дніпра.

Через 30 років будівництва у Києві відкрили Подільсько-Воскресенський міст: Як він працюватиме

Про це повідомила пресслужба компанії Autostrada, що реалізувала цей довгобуд. Наразі міст доступний для всіх видів транспорту, окрім вантажного. Важливою складовою проєкту стало будівництво з’їзду з мосту на Троєщину, який включає:

  • Тунель під залізницею завдовжки 90 метрів, побудований відкритим способом;
  • Відновлення залізничної колії за сучасними технологіями;
  • Спорудження підвищеної платформи для залізничної станції «Райдужний» (Троєщина-2), сходів і пандусу;
  • Нову дорогу під розворотним кільцем швидкісного трамваю: ширина 9 метрів, дві смуги руху, велодоріжка;
  • Інфраструктуру для пішоходів і велосипедистів, включно з тротуарами, велодоріжками, освітленням та шумозахисними екранами;
  • Підсилення водопровідних труб у зоні автомобільної дороги;
  • Роботи на коліях швидкісного трамваю, зокрема укладання міжколійного простору залізобетонними плитами.

Після запуску руху фахівці продовжать роботи із оздоблення стін тунелю, тротуарів та завершення облаштування пандусу до залізничної платформи. Усі додаткові роботи планують завершити до кінця грудня.

Як рухатися мостом?

  • З правого берега заїзд здійснюється з вул. Набережно-Хрещатицької, а виїзд – на вул. Петра Вершигори.
  • З лівого берега заїхати можна з вул. Петра Вершигори, а виїхати – на вул. Набережно-Рибальську.

Історія будівництва: 30 років очікувань

Подільсько-Воскресенський міст – один із найбільш очікуваних інфраструктурних проєктів Києва. Будівництво мосту тривало з 1993 року і кілька разів зупинялося через брак фінансування. У 2011 році була введена в експлуатацію перша частина об’єкта. Міст складається з двох ярусів: верхній призначений для автомобільного руху (6 смуг), а нижній – для майбутнього метро на Троєщину, з уже готовою естакадою і трьома станціями. За умови стабільного фінансування автосполучення через міст планували запустити ще до 2002 року. Однак повноцінне відкриття стало можливим лише у 2024-му.  

Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Говорить великий Львів"