![«Відкрите небо» над Україною. Рада ЄС дала згоду «Відкрите небо» над Україною. Рада ЄС дала згоду](https://nta.ua/public/storage/image/news/rxjxVb9lFPtQP8sVZL7ORDvT3Qtk2DipGXD0x044.jpg)
Щодо цього озвучено офіційну заяву Ради ЄС. «Є «зелене світло» для підписання трьох сусідських угод у сфері авіації – з Україною, Вірменією і Тунісом, а також угоду про повітряний транспорт із Катаром. Ці угоди відкриють ринок повітряного транспорту і нададуть нові можливості для операторів та клієнтів, що сприятимуть торгівлі, туризму, інвестиціям, економічному та соціальному розвитку», – йдеться у повідомленні. Угоди усувають ринкові обмеження та поєднують ці країни з внутрішнім авіаринком ЄС, оскільки передбачається, що вони перейдуть на європейські стандарти і правила у сфері авіаперевезень. «Підписання усіх чотирьох угод очікується восени 2021-го року. Кожну угоду після цього має ратифікувати кожна країна-член ЄС та третя сторона», – сказано в заяві. Рішення щодо України, Вірменії та Катару дозволяє попереднє застосування угод до того, як завершать усі необхідні процедури для набрання ними чинності. «Дуже радий у зв’язку із затвердженням Радою ЄС Угоди про спільний авіаційний простір між Україною та ЄС, яку так довго очікували і, сподіваюся, скоро підпишуть. Ця угода інтегрує Україну в єдиний авіаринок Європи, гарантує високі стандарти безпеки та створить переваги і для мандрівників, і для авіаіндустрії», – прокоментував новину у своєму Twitter посол ЄС в Україні Матті Маасікас.
Very happy about @EUCouncil approval of the Common Aviation Area agreement 🇪🇺-🇺🇦. Long awaited, hopefully to be signed soon. Will integrate 🇺🇦 with Europe’s single aviation market, guarantee high standards of safety and security, benefit air travellers and the aviation industry. https://t.co/RkAGQcXPSB
— Matti Maasikas (@MattiMaasikas) June 28, 2021
Нагадаємо, що угоду про спільний авіаційний простір з ЄС мали підписати ще 11-го лютого, але на початку лютого в офісі президента України заявили, що підписання зірвалося. Угода про спільний авіаційний простір має на меті урівняти у деяких правах українські та європейські авіакомпанії, зняти монополію на окремі маршрути, встановлену двосторонніми договорами, полегшити відкриття нових маршрутів між українськими та європейськими містами, та як наслідок – має зменшити ціни на квитки. Віталій Павлишин
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Говорить великий Львів"