
Про збій у роботі оператора львів'яни масово повідомляли у соцмережах. Коли ж стало відомо, що стався масовий збій, люди вибухнули обуренням, що не було про це жодного попередження чи інформації, яка б пояснила ситуацію: "Не могла додзвонитись до тата, мало не посивіла! Дозвонилась до сусідів, щоб вони пішли до тата. Як можна так людям нерви псувати?! ДЯКУЮ ВАМ, ЛЮДИ! Бо за 30 хв. мало не посивіла", - написала коментар Наталія Сікевич. "Я думала вже, що у мене здох телефон. Бо "Київстар" не спромігся на попередження у перебої в роботі" - коментує ситуацію у фейсбуці Оля Бокало. "А я вже бігла у сервісний центр", - додала ще одна дописувачка у фейсбуці. І схожих реакцій у соцмережах сотні. [gallery columns="2" link="file" size="large" ids="334838,334839"] Натомість Наталія Ольховска зазначає, що, ймовірно, на оплату послуг це аж ніяк не повпливає. Зазначимо, що десь о 10:45 львів'яни повідомляли про відновлення зв'язку. У мережі "Київстар" наразі ситуацію з майже годинним технічним збоєм ніяк не коментують.
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Говорить великий Львів"