Проблему, яка спричинила світовий технологічний збій «виявлено, ізольовано та виправлено», запущено процес усунення неполадок. Про це повідомив голова CrowdStrike Джордж Куртц.
«CrowdStrike активно працює з клієнтами, які постраждали від дефекту, виявленого в одному оновленні ПЗ для Windows. Збій не вплинув на Mac і Linux. Це не інцидент із безпекою чи кібератака», –заявив він.
За його словами, проблему виявлено, ізольовано та виправлено. Він порекомендував організаціям переконатися, що вони працюють з представниками CrowdStrike через офіційні канали.
«Наша команда повністю мобілізована для забезпечення безпеки та стабільності клієнтів CrowdStrike», – додав Куртц.
Як повідомляли, в електронній системі «Нової пошти», а також у Vodafone та Сенс Банк стався масовий збій. Проблеми виявилися глобальними, оскільки вони спостерігаються в багатьох сервісах по всьому світу.
Читайте нас у Telegram. Підписуйтесь на наш канал "Говорить великий Львів"